Anna Ek

Oktober kom

Kategori: Allmänt

Det har varit ett par händelserika veckor. Jag har hängt i Oskarshamn en del, hälsat på farmor i Stockholm, umgåtts med syster, lånat bil av pappa Ek, bokat resa till London och utöver detta slängt ihop en hel drös av inlämningsuppgifter. 
 
Den här veckan får bli en studievecka, inget får komma emellan, för då kommer jag inte hinna med allt. Den största skillnaden mellan KSM (kultur-, samhälle- och mediegestaltning, Linköpings universite) och SIK (Strategisk information och kommunikation) är att nu måste jag faktiskt lägga manken till och prestera. Det räcker inte längre att slappa och ta tag i saker i sista sekund. Nu har jag en organisation som förväntar sig resultat, samtidigt som studietakten är brutal.
 
Just nu arbetar jag med CSR och hållbar utveckling inom organisationer. För det krävs lite böcker och en rosa dator.
 
 
Kommentera inlägget här: