Anna Ek

Att inreda en ful lägenhet

Kategori: Allmänt

Jag är inte den som är bäst på att inreda. Jag vet inte ens om jag tycker om att göra det. Vår lägenhet är en väldigt ful en från 70-talet. Fula skåp, plastgolv, lågt i tak och små fönster. Vi får helt enkelt försöka göra det bästa av situationen, men att få den fin är nog ett omöjligt uppdrag.
 
 
Jag försökte piffa till köket med lite basilika.
 
Jag hänger upp bilder och tavlor
 
Vi har en liten, färgglad stringhylla, pastelliga vimplar och en ljusblå lampa (och Gurdun på väggen, såklart)
 
I vardagsrummet har vi en betydligt större stringhylla med filmer, vinyler, kurslitteratur, godis, gamla kameror och gamla kasetter till SNES och Nintendo 64.
 
Vi har lite till kryddgrönt i köket. Det står på en kakelplatta. 
Kommentera inlägget här: