Anna Ek

Att studera på distans

Kategori: Allmänt

I och med att jag läser en disansutbildning får jag arbeta mycket för mig själv. Det innebär att jag själv får bestämma hur min arbetsmiljö ska se ut och vara. För det mesta sitter jag i köket, men det är oinspirerande och tråkigt. Idag förflyttade jag mig hela vägen till sovrummet och tog över Joacims skrivbord. Det ser kanske inte ut precis som jag vill (jag är omgiven av synthar, mixerbord, ljudkort och en hel del andra saker som jag inte ens vet vad det är) men det får duga.
 
En liten del av kontorsutrymmet i sovrummet (plus kattunge)
 
Det som är mitt är datorn, telefonen, blocket, de fina hörlurarna, 3DS-konsolen och pennorna.
 
Jag får ofta sällskap av världens bästa kattunge, Charles-Ingvar Jönsson

KOMMENTARER:

  • Susanna Maria J säger:
    2014-09-18 | 17:44:29
    Bloggadress: http://oslofru.com/

    Vilket fint litet kontor. :)

    Svar: Tack så mycket!
    Anna Ek

  • Anneli - A'la Foto säger:
    2014-09-23 | 01:46:48
    Bloggadress: http://alafoto.se/blogg

    Jag gillar verkligen tonen i dina bilder här! Snyggt! Och söt kisse men namnet: Charles-Ingvar Jönsson. Heter katten verkligen så och i så fall, vad kallas han?

    Svar: Hej och tack! Ja, han är en sibirisk katt och heter Charles-Ingvar Jönsson. Kallas vanligen för Sickan. Jag och min sambo är lite tokiga i Jönssonligan.
    Anna Ek

  • Anonym säger:
    2014-09-23 | 01:58:22

    Jag gillar verkligen tonen i dina bilder här! Snyggt! Och söt kisse men namnet: Charles-Ingvar Jönsson. Heter katten verkligen så och i så fall, vad kallas han?

Kommentera inlägget här: